Någon som vet vad som hände i Setubal v Porto? Matchen blev inställd.
Nej vad tycker vi, dags att vända på steken? Så här kan det inte fortsätta.

Morgondagens lir:
| 2012-12-15 13:45 | Premier League | Newcastle vs Man City |
2 |
FT |
4 |
1.690 |
Newcastle har usel form. 5 förluster på de 6 senaste. Enda vinsten kom mot ett Wigan som fick en man utvisad runt 35 minuter in i matchen. Man var inte bra senast mot Fulham, ett Fulham vars form går att ifrågasätta. Ben Arfa kom tillbaka och är som alltid farlig i offensiven men är nu tveksam till spel till lördagens match. Man är helt enkelt för ofarliga och saknar kreativitet i mitt tycke, speciellt när Cabaye fattas också. City kommer ifrån en tung derbyförlust på övertid, något som jag tycker Hart får ta på sig lite. Man spelade upp sig och stod upp bra emot United i andra halvlek (enda jag såg) och jag tror att man kör över Newcastle ganska enkelt. Newcastle går att jämföras med vilket annat mitten/bottengäng som helst den här säsongen.
Var lite sugen på ett hcp-spel på den här matchen men vågar inte riktigt. Demba Ba kan förstöra det, samt avsaknaden av Kompany i Cityförsvaret. Fegar därför med ett vanlig lir till ett mycket bra odds.
| 2012-12-15 16:00 | Premier League | Stoke vs Everton X |
X |
FT |
1 |
3.250 |
Här är två lag som ligger nära varandra i tabellen. Båda för högt upp om man tittar på förväntningarna inför säsongen. Stoke känns som krysslagens krysslag och kryssar 50% av matcherna i ligan. Hemma är man obesegrade med 50% kryss där med. Everton då? Jo de kryssar också 50% av matcherna. Fick med sig en seger senast efter två väldigt sena mål emot Tottenham, tror inte på samma flyt här. Har dock lyckats göra mål i alla matcher förutom en, något jag tror de kan fixa mot Stoke också. Å andra sidan har de bara hållit nollan två gånger så Stoke fixar nog ett mål de också. Tror på en rejäl kamp med lite spelövertag för Everton men Stoke tänker inte förlora på hemmaplan!
Spelas med låg insats då Stokes ordinarie högerback förmodligen inte kunde vara med. Evertons vänsterkant med Baines och Pienaar är livsfarlig och där får man se upp.
| 2012-12-15 16:00 | Premier League | Norwich vs Wigan |
1 |
FT |
3 |
2.200 |
Norwich, urstark form möter ett Wigan som får tillbaka två spelare ifrån avstängning. Saknar dock fortfarande Ramis och tremannaförsvaret kommer förmodligen släppa till lägen. Norwich är väldigt effektiva för tillfället och jag tror att de får in ett par. Formen samt Wigans avsaknad av ordinarie spelare avgör. Lite sugen på över 2.5 mål också, får se hur jag gör imorgon och hur oddsen har ändrats under natten.
| 2012-12-15 18:00 | Serie A | Udinese vs Palermo |
1 |
FT |
4 |
1.833 |
Ryggade sponsorfonden. Bra spel.