Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-15, 23:49   #1010
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Då man återigen behöver lägga in alla spel manuellt så är det lätt hänt att man missar någon siffra eller bokstav här eller där, dock så är det ändrat nu så det borde vara korrekt. Tack för tipset.

Oddsen är korrekt då det som Grnvit säger är bonus på parlays med amerikanska sporter och är det ett 2-val så kan man ta oddset gånger 1.025 för att få fram det korrekta oddset och således också veta hur mycket man ska spela för att vinna den summan man vill. Har inte gjort så på mina första 2800 spel och vet inte varför, har bara inte tänkt på det. Nu gör jag så och det är såklart så man ska göra för att få det mest korrekt, annars blir siffrorna missvisande och det vill ju ingen att det ska vara, dock inte så blodigt när det va åt detta hållet så ingen har påpekat det heller. Hade det varit tvärtom så hade jag nog fått reda på det innan 100 lagda spel...
Trodde faktiskt du hade bokfört sånt vid sidan av. Lär väl bli relativt stora bonusbelopp om du vinner en B6a?
Nåja, det väger upp för andra misstänksamma odds. Hur som helst kan ingen ifrågasätta din skicklighet.

Lycka till inatt! Rätt stor risk du ligger ute med denna omgång.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat