Dagens spel, följt av kortare motiveringar:
| 2012-12-16 15:30 | Bundesliga 1 | Hoffenheim vs Dortmund |
2 |
FT |
4 |
1.515 |
Dortmund saknar Kehl och Bender. Hoffenheim har usel form. Dortmund måste studsa tillbaka nu för att ha minsta möjliga chans att hänga på. Förlorade dock senast pga en utvisning, tror inte på samma utgång idag. Måstematch.
| 2012-12-16 17:00 | Premier League | West Brom vs West Ham UNDER |
U 2.5 |
FT |
2 |
2.020 |
West Broms spel har inte imponerat senaste matcherna. Fastän förlusten mot Arsenal var rättvis var inte målen det. Borde blivit max 1-0 till Arsenal. Anfallsspelet var helt ofarligt och orörligt. West Ham har Diame skadad och saknar mycket folk, inklusive Carrol. Imponerade inte mot Liverpool och jag tror vi får se en chansfattig match idag. 1-0 eller 0-0?
| 2012-12-16 21:00 | Liga BBVA | Barcelona vs Atl Madrid BLGM |
Ja |
FT |
5 |
1.800 |
Rygg. Spelat för länge sedan, hoppas verkligen Falcao spelar. Trots att han inte var så bra mot Real tror jag han gör en bättre match idag om han får spela.
| 2012-12-16 21:00 | Ligue 1 Orange | Paris St-G vs Lyon |
+0.5 |
FT |
1 |
2.600 |
| 2012-12-16 21:00 | Ligue 1 Orange | Paris St-G vs Lyon BLGM |
Ja |
FT |
2 |
1.900 |
PSG brukar ha svårt emot andra topplag och jag tror Lyon kommer att göra allt för att inte låta PSG komma ikapp. PSG gjort mål alla sina hemmamatcher, Lyon gjort mål alla bortamatcher förutom en för många veckor sedan. Lyon är underskattade inför den här matchen känns det som, PSG vad jag sett alldeles för dåligt anfallsspel. Fast man vann med 4-0 senast tyckte jag att de kändes ofarliga. Snarare att motståndarna var dåliga. Zlatan blandar ju och ger, ena dagen bäst på plan och andra dagen lunkar han bara runt. Vi får hoppas på en dålig dag för honom så går spelen vägen.
Ska titta på de italienska, spanska och turkiska matcherna nu och se om jag hittar något spel. Kan återkomma.