Citat:
Ursprungligen postat av SharkS
Patetiska människor det finns alltså! Boone klarade inte av att föra en diskussion i chatten utan hux flux var man bannad! Känns lite som när man kritiserar holms på RoK! Men på den här sidan slår vi oss för bröstet precis som inom lions.
Ja, patetiskt är bara ordet! Säger någon emot blir man bannad! Om dagboken stängs är jag inte det minsta förvånad heller! Glad om en inlägg ens får finnas kvar!
Boone, är det världens största idiot eller? Stackars människa alltså, jag som trodde jag hade det rätt dåligt!
|
Du beter sig som en tonåring i chatten och blir således bannad.
[21:05:16] [SharkS] Boone ja och det passar din livsstil att ligga död i en kista
[21:10:37] [SharkS] Boone jag knullar när jag vill... behöver inte betala för det som dig iaf
[21:15:48] [SharkS] Boone ja och noll kuksugaregenskap som dig
Och då din tråd inte längre är en speldagbok i sin rätta bemärkelse utan numera verkar vara din personliga syjunta där du kan spy galla över Sharps ser jag inte längre någon anledning till att den ska vara öppen. Trivs du inte får du lämna sidan helt enkelt.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."