Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-17, 02:20   #4
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

När man får sin signatur redigerad för att den anses vara reklam och användaren därefter lägger till samma eller liknande signatur en gång till har vi som policy att vi blockerar domänen. Så skedde i detta fall.

I detta läget var SharkS alltså fortfarande en vanlig användare, bara att han inte kunde försöka fixa mer gratis marknadsföring till sin sida.

Senare under kvällen började han komma in med indirekta hot och andra trakasserier på chatten och blev därför permanent bannad från både forum och chatt för upprepade regelbrott på kort tid. Du kan läsa om det i hans numera låsta speldagbok.

Att du fick fel adresser beror nog snarare på att han varit lite väl upphetsad när han skrev och Sharks blev Sharps (om vi nu ens hade haft möjligheten att läsa eller ändra PM tror du vi sitter och redigerar om Sharks till Sharps?)

Vore lite dumt att låta en användare härja fritt nu när jag enligt honom blivit polisanmäld dessutom?

Spoiler:
[22:42:20] [htsolna] [22:34] <SharkS> kan du ta printscreen i chatten vore du kung när det skrivs om mig 22.01 och 22.04
[22:42:42] [htsolna] [22:34] <htsolna> orkar inte [22:35] <SharkS> vore sjyst som fan [22:35] <SharkS> ha egna printscreen redan [22:35] <SharkS> men kanske behöver fler en rättegång
[23:29:35] [htsolna] [23:09] <SharkS> ja, boone är annäld som sagt, kommer inte ha med honom att göra
[23:29:47] [htsolna] [23:29] <htsolna> vad har du anmält han för? [23:29] <SharkS> för [23:29] <SharkS> tal [23:29] <SharkS> kränkning
[23:30:09] [htsolna] [23:29] <SharkS> solklart brott
[23:33:35] [htsolna] [23:33] <SharkS> inte jag heller men en anmälan är gjord och när polis/åklaare lägger ner det drive jag det själv

Verkar vara en trevlig användare inte sant?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1), AbbeAce (+1), Lazlo (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat