Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-20, 15:50   #485
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Testar två högoddsare idag:

2012-12-20 19:00ElitserienMike Iggulden vs Rögle BK MÅLSKYTT MÅL FT 2.5 4.250

2012-12-20 19:00ElitserienJuhamatti Aaltonen vs Rögle BK MÅLSKYTT MÅL FT 2.5 5.250

Ett plus för Aaltonen som inte haft matchuppehåll i och med landslagsspel i Channel One Cup.

Till att börja med tror jag att AIK vinner ikväll, men de har blivit fruktansvärt favoriserade enligt mig då de ligger nere på 1.70 rak. Jag hade funderingar på att lira hemmaseger till typ 2.10-2.20, men där var jag lagom snett ute. Hade även planer på att lira Huselius-kedjan men i och med att AIK är så favoriserade sjunker de väldigt mycket i odds.
Okej att AIK har gjort ett tränarbyte, men det är inte direkt att de gått som tåget efter det med bland annat en hemmatorsk mot Lakers med 1-2 innan landslagsuppehållet.
Rögle är rätt avhängda redan, men hoppet lever givetvis kvar fortfarande.
Jag tycker att Rögle är väldigt underskattade ikväll, det är trots allt ett bottenmöte och de kommer inte ge sig i första taget. Inte alls omöjligt att man hänger två kassar, kanske tre på sin höjd.

Iggulden och Aaltonen ska leda laget offensivt. Båda spelarna är riktigt skickliga och finländaren har visat prov på det trots att produktionen inte är något han kan skryta med vidare mycket - 10 poäng på 18 matcher. De här grabbarna kan höja sig ett snäpp och det måste de göra för att Rögle ska ha någon chans att klara sig från kval.
Tror denna kedja kan ligga bakom ett mål ikväll. Kontring och Aaltonen hänger upp den i nättaket?

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2012-12-25 klockan 22:24.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat