Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-28, 22:15   #74
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Kör såhär...

1) 1 4 5 9
2) 4 12
3) 5 Stongboy D.E.
4) 1 3 4 5 6 8
5) 11 Photo Princess
6) 1 2 3 4 7 9 10 11
7) 4 5 6 7 11

Kommentarer om systemet:

Om inte Örjan hade halva stall Melander och Svanstedt mot sig så skulle jag ha spikat men nu kanske Melander skickar fram Citrin som hjälpryttare åt sig själv eller Ulf Ohlsson och då kan det bli gummiben på PJSs sista biten och som så stor favorit garderar jag. Tror även att Canaka är vässad och Nurmos låter nöjd!

Att Claes Boko ska vara så stor favorit köper jag inte. Här kan det bli både fem och sex ben från start och även om man bara häpnade efter vinsten i norr så ska väl i sanningens namn inte den upphämtningen övervärderas! Det såg bättre ut än det var! Uhrberg kan ta spets men missar man spets så har jag kollat lopparkivet och hästen är SUPERSPEEDIG! Nougat Ås kan svepa allt om den kommer någorlunda till! Hela systemet är uppbyggt på lite sviktande Svanstedt-form och här har Palemahästen sunkläge! Tapper trea?

I guld tar Strongboy D.E. revansch! Hade knäppt Saston sist men blev kvar i säcken! KÖR NU HELA VÄGEN I SPETS LÖVGREN!!! Tyvärr verkar Lövgren tycka att hästen är bäst på rulle men va fan!? När ska han inse? Saston fast och får trycka sig ut i tredje-fjärde ut och Spring Erom slog ett halvljummet gäng sist. Nääää. Lövgren har bästa hästen! Dags!

Photo Princess lunkar fram i dödens och mosar! Inget snack! Veckans spik!

Resten håller för lite smäll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat