Citat:
|
avd1. Mycket talar för att Dont wear pjs sitter i spets efter 150 körda, inte många i fältet som kan eller har ork att ofta sig för att komma förbi. Mycket talar också för att Örjan får bestämma spets som han vill. True Advantage ser jag som värst emot men hästen kräver tempo, kan givetvis krossa Dont wear pjs från dödens men då måste min spik vara sjuk, för är hon så fin som senast så går det nog inte att vinna utvändigt om henne. Hon ska gå med skor som vanligt och man har siktat på detta loppet. Wallman andas optimism. Jag spikar!
|
Håller med. Även fast det framför allt är tilltalande med så läga streck-% på flertalet av konkurrenterna, så måste detta vara bästa spiken. Tittar man lopp för lopp på de övriga 70% + favoriterna så har ingen samma gynnsamma förutsättningar.
Citat:
|
avd5. Här tror jag ganska mycket på Famous Dream det blir eventuellt barfota fram vilket är plus. Spåret är bra och Pelle laddar säkert för position kan bli ledningen efter en bit. Toppchans isåfall.. Photo princess är utmanaren och klarar hon övernattningen är hon med på fotot. Lås!
|
Jag skulle inte ta bort 4 Örbäckens Cruella. Stor chans att Cleas hittar till ledningen och denna gång kanske hon hinner undan.