Ämne: V4 29/12
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-29, 11:44   #4
jocklon

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Låter väldigt intressant från Per på Caddie Heart i sista som är en häst jag personligen håller väldigt högt. Känns som given spik!

1 Caddie Heart (V4-4) kändes jättebra efter uppehåll senast, hon var inte vässad för några jättetempon och när de sprang i 1.11-fart sista 600-700 m kan det se ut som att hon mest hängde med, men hon var inte tom utan hann bara inte med. Hon kändes i alla fall dunder och ska ha haft mycket nytta av det loppet nu. Det här är en jättebra häst som ännu inte gjort så många starter men som jag tror kan bli riktigt bra och som jag hoppas att vi kan få prova lite i kullsammanhang med nästa år. Hon har haft en del problem tidigare som unghäst och är därför ännu ganska lugnt tagen och det finns mycket utveckling kvar i henne. Hästen öppnar jättebra och jag tror på bra spetschans och sedan blir jag förvånad om hon inte duger väldigt bra. Hon bör normalt sett ha jättebra chans att vinna helt enkelt. Det kan bli barfota bak på bra bana men som hon kändes senast med skor så har det ingen avgörande betydelse, säger Per optimistiskt.
var det SS intervju?
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat