Trots jääävligt mycket rött är det inte så himla farligt som det ser ut. Joakim Hillding räddade upp oerhört mycket med sitt 1-1-mål. Intressant att det på förhand kändes väldigt bra idag, men givetvis blir det pannkaka av det hela istället. Tur jag inte hann göra färdigt podcasten

Hade varit en tråkig debut. Var faktiskt mycket svårare och mer tidskrävande än vad jag räknat med. Försökte göra den så liite B som möjligt, men den kommer inte hålla någon högre klass.
Viktigaste är ändå spelen och jag hoppas att jag studsar tillbaka direkt!
En kort utvärdering av sheeten som jag rekat lite från i dagboken:
https://www.sharps.se/spreadsheet/greenmachine
Har börjat jobba mig upp mot plus. Började fruktansvärt tungt med -112 u efter September månad. Förmodligen en blandning av dåliga spel och mycket oflyt. November blev en fantastiskt fin månad med +81 u. Kanske jag valt spel lite bättre då det mest blivit totals och så fick jag säkert in lite på de bra spelen jag la under den tyngsta perioden i starten.
För tillfället ligger jag på 99.3 % ROI, -21 u efter 583 spel och det är nog inget snack om att jag är värdig att ligga minus här. Men definitivt en bra erfarenhet och jag är stolt över att jag hållit den goda disciplinen och jobba mig upp ur det riktiga träsket. Förhoppningsvis fortsätter jag plussa och har ett relativt bra resultat när jag summerar säsongen.
https://www.sharps.se/spreadsheet/wsn
WSN har nu gått med bra plus både November och December. Nu hade jag en riktigt taskig sista omgång för denna månad och det här året, men slutar ändå på 109.11% ROI efter 220 spel.
Kommer fortsätta spela med den höga volymen jag har, förmodligen blir det än mer spel i Januari än vad det blivit denna månad. Tror inte Januari har lika mycket uppehåll(?).
Hur som helst är förhoppningarna goda att jag jobbar mig stabilt uppåt och fortsätter ligga okej med plus efter varje månad. Definitivt kugghjulet i min betting just nu.
Med detta summerat önskar jag er alla ett gott nytt år! Låt oss hoppas att 2013 bjuder oss på Sharps.se ett väldigt trevligt spelår!
Bra jinx! Sista omgången blev faktiskt idag då det blev tre målskyttespel på JVM. Blev en grym dag då Armia och Scheifele gjorde mål. Gjorde December till en riktigt bra månad och landar på 111 % ROI efter 223 spel i WSN-sheetet.