Startar upp den här tråden för att försöka få ihop ett stående bolag som spelar stryk- och europatips. Tidigare la jag upp en tråd där jag letade bolagskompisar för en speciell rad,
länk.
Jag vill spela reducerade system där vi tar ut villkoren, tillsammans, turas om, eller föreslagna av en person och sen ändrar någon/några lite med vissa synpunkter. Personligen är jag vassare på europa, men har godkänt facit på stryket. Vet att det finns andra som är sugna på den här idén som är bra på engelsk fotboll.
Så, jag startar upp den här nu och hoppas på intresserade. Tror inte att vi kommer få ihop folk till på lördag så siktar därför att spela nästa helg, 12-13.
Jag kommer att spela nu på söndag, ganska intressant rad där jag tror på några favoritfall och en fin utdelning, jämfört med senaste på 14k. Jag lägger ut min rad i morgon så får vi se om någon är sugen eller om jag spelar själv.
Huvudsyftet är iaf att få igång ett stående bolag, 15-20 medlemmar kanske är bra så det går att hoppa vissa omgångar utan att det påverkar raden och bolaget speciellt mycket.
Enligt PM så borde vi ha några stycken, men vilka mer är intresserade?