Första posten i dagboken för år 2013 då. Året har börjat riktigt bra, men det kan gå snabbt neråt när man spelar med så hög volym och till så höga odds som jag gör. Men det får jag ta som det kommer i så fall.
Har hittat fyra fina spel ikväll. Lindberg håller jag lite högre än övriga.
Gillar ni att läsa mina tankar om spel kan ni kika på twitter då jag lägger ut många spel där nu för tiden. Snabbt och smidigt. @Grnvit
2013-01-03 19:00 | Elitserien | Rhett Rakhshani vs HV 71 MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
2.5 |
3.950 |
2013-01-03 19:00 | Elitserien | Jason Krog vs HV 71 MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
2.5 |
4.300 |
2013-01-03 19:00 | Elitserien | Jesper Fasth vs HV 71 MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
2.5 |
3.650 |
De här spelarna har varit riktigt bra inbördes mot FBK. Jesper Fasth har noterats för tre mål på dessa två matcher. Rakhshani 2+2 och till sist Krog med tre assister.
Riktigt vass kedja som stack ut enormt i förrförra matchen mot LHC där man var inne på samtliga mål framåt för HV.
Hålls högt då det förväntas bli en målsnål match där FBK är favoriter. Tror dock HV har bättre chans här och kan trycka in två-tre puckar. I så fall är det högre sannolikhet än vad oddset visar på samtliga tre spelarna.
2013-01-03 19:00 | Elitserien | Oscar Lindberg vs Skellefteå AIK MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
3.5 |
4.000 |
Oscar Lindberg är en av de formstarkaste spelarna i serien för tillfället. Tre mål och tre assister senaste tre matcherna. Ikväll är hans lag Skellefteå favoriter att ta hem matchen mot AIK på bortaplan. Skellefteå har goda chanser att göra två-tre mål här och i och med Lindbergs kvalitéer och form skulle jag hålla Lindberg lägre än 4 i odds. Skulle hålla han till 3.5 i odds, men andra ord fint värde på SAIK-spelaren, enligt mig.