Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-11, 22:56   #23
Brian Rolston
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Kan inte hålla med.
+ Hemmaplan vilket alltid är ett litet plus samtidigt som Habs har de högsta publiksiffrorna i NHL samt bland de mest passionerade fansen (Kanadensare).
+ Canadiens i riktigt fin form för läget.
+ Edmonton sämst i hela NHL på bortplan.
+ Edmonton ställer Dubnyk i mål med sina 86% Save PCT. 7 Starter, 7 förluster.
+ Edmonton har mest skadade spelare i hela NHL.
+ Edmonton har ingenting att spela för, Canadiens krigar PRECIS runt slutspelsstrecket. Det är tight som fan. Jämför lagens motivation.

Canadiens har inte varit något topplag precis den här säsongen, men förutsättningarna är stort på deras sida i den här matchen. 1.7 låter helt okej. Nu ska jag inte gapa mig hes, matchen är inte spelad och det är NHL. Men förutsättningarna säger något i alla fall.
Jo absolut, jag är bombsäker på Cabs vinst, bara att på bet365 står dom i 1,62 inget spelvärde i ett sånt dåligt odds enligt mig det jag mena. Att habs vinner med ca 4-1 känns rätt klart från min sida. NHL's största arena och en underbar publik, om ni har möjligheten kolla inledningen av den matchen, (nationalsången och publikens jubel under första minuterna när Canadians anfaller är underbart ) så kolla in den!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat