Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-06, 12:25   #97
mars
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Du har inte läst vad jag skrivit.

1. Det finns andra sätt än banners och att ta procent på spelarnas förluster. Att du är så insnöad på detta visar ju att tänket och kreativiteten inte finns som en kompetens hos er. Skulle kunna gå att skruva ihop dealar med spelbolagen som vekligen skulle gynna Sharps medlemmar och verkligen ge ett mervärde. Detta skulle oxå givevis ge intäkter åt Sharps, vilket ju bara är positivt. Och nu menar jag inte några futtiga tusenlappar i bannerpengar.

2. Ja, Sharps satte sig tidigt på höga hästar och låste tyvärr in sig lite i ett hörn. Personligen tycker jag den typen av smutskastning Sharps bedrev mot en konkurrent känns amatörmässig. När jag läste det första gången fick jag känslan av att Sharps drevs av några tonåriga Flashbacktroll.

Kan ni på något sätt styrka att Holm rekar medvetet dåligt för att tjäna pengar på förlust avtalen?

En sak är att spekulera, en annan att veta.
En bekant till mig har blivit erbjuden att skriva rekar regelbundet åt RoK med en hög fast ersättning månadsvis. Holm är tydligen inte alls nöjd med kvaliten på rekarna på sajten utan jobbar för att höja upp denna. Min kontakt är mkt etablerad i branschen.
Så var vänlig presentera en källa för era anklagelser! jag tycker RoK är en skitsajt men det har ju inte med saken att göra.
1. Ytterliggare tecken på att du aldrig satt din fot i branschen. Du får inga drömdealar med spelbolagen om du inte genererar pengar till dem. Hur tycker du själv att det är logiskt att det skulle fungera så? Vi får mail från bolagen som "varför har ni trots signups så kasst negativt resultat månad ut och månad in?" true story.

2. Du låtsas fortfarande att du inte förstår vad kritiken handlade om och du har ju uppenbarligen ingen argumentation att komma med som vi ser på ditt inlägg samt tidigare inlägg gällande detta i tråden.

3. Angående holms så kan man ju börja med att titta på det klockrena citat från boones signatur:

Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- Tobias Holm
Man kan spekulera i att han bara är jättekorkad och trots att ha jobbat med en av Sveriges största spelsidor i flera år inte har någon aning om hur spelteori fungerar TROTS att han blivit påvisad hur man gör för att vinna och uppenbarligen läst det men valt att ignorera det och komma med liknande uttalanden. Eller så kanske han ser degen trilla in och är rätt nöjd?

Låt mig gissa att din "bekanta" kanske är bra på sin sport eller liknande, det är flera sådana som skriver på RoK, att vara bra på sin sport säger inte att man vet något om hur man vinner på betting att göra. Förstår du inte att du måste spela på spel med värde så kommer du ha väldigt svårt att gå med vinst. Är du med i resonemanget? Hur ofta ser du en analys som ens innehåller ordet värde av dessa?
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat