Lägger till dessa till dagens spel
| 2013-01-06 14:15 | Coupe de France | Lens vs Rennes |
+0 |
FT |
5 |
2.120 |
Lens återfinns i Ligue 2 där man ligger i mitten efter halva säsongen. Man är ett ganska stabilt lag av vad jag sett men saknar kanske lite spetskompetens. Man kommer med en ganska ordinarie trupp där egentligen bara Sow och Bergdych, som spelar Afrikanska Mästerskapen. Rennes kommer till spel utan förstemålvakt Costil, ordinarie försvararna Kana-Biyik och Boye, mf Makoun och Alessandrini samt forward Pitropia. Med ev undantag för Makoun så är dessa startspelare och jag tycker att Lens ska ha helt okej chans att störa Rennes. Alessandrini och Pitropia har stått för 13 av 29 mål för Rennes.
| 2013-01-06 17:00 | Segunda Division | Numancia vs Las Palmas |
+0 |
FT |
5 |
2.200 |
Las Palmas är på väg mot toppen av Segundan men har en bra bit kvar och måste egentligen fortsätta vinna matcher om man ska ha chans till uppflyttning. I grunden är man ett bättre lag än Numancia och jag tycker att man ska ha bättre chans än vad oddset pekar på.
Båda spelen tas med insats tillbaka vid oavgjort då Rennes är ett bättre lag än Lens och det skiljer en division mellan dem och Las Palmas spelar borta.