Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-06, 14:15   #98
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
1. Ytterliggare tecken på att du aldrig satt din fot i branschen. Du får inga drömdealar med spelbolagen om du inte genererar pengar till dem. Hur tycker du själv att det är logiskt att det skulle fungera så? Vi får mail från bolagen som "varför har ni trots signups så kasst negativt resultat månad ut och månad in?" true story.

2. Du låtsas fortfarande att du inte förstår vad kritiken handlade om och du har ju uppenbarligen ingen argumentation att komma med som vi ser på ditt inlägg samt tidigare inlägg gällande detta i tråden.

3. Angående holms så kan man ju börja med att titta på det klockrena citat från boones signatur:

Man kan spekulera i att han bara är jättekorkad och trots att ha jobbat med en av Sveriges största spelsidor i flera år inte har någon aning om hur spelteori fungerar TROTS att han blivit påvisad hur man gör för att vinna och uppenbarligen läst det men valt att ignorera det och komma med liknande uttalanden. Eller så kanske han ser degen trilla in och är rätt nöjd?

Låt mig gissa att din "bekanta" kanske är bra på sin sport eller liknande, det är flera sådana som skriver på RoK, att vara bra på sin sport säger inte att man vet något om hur man vinner på betting att göra. Förstår du inte att du måste spela på spel med värde så kommer du ha väldigt svårt att gå med vinst. Är du med i resonemanget? Hur ofta ser du en analys som ens innehåller ordet värde av dessa?
Tack för dina svar:

Konstaterar följande. Du har alltså ingen källa eller något som kan bekräfta att Holms rekar dåligt medvetet. Således är era påhopp endast spekulationer utan underlag. Punkt slut.

Beträffande ditt uttalande att jag aldrig satt min fot i spelbranschen visar ju bara återigen att du gillar att spekulera utan fakta.
Jag väljer återigen bara att presentera fakta. Jag har under 6 år jobbat på 2st av de största utländska spelbolagen. Jag var inne i denna bransch innan den ens fanns. Så du kunde inte ha mer fel ang detta.
Varit ansvarig för marknadssidan i ett av dessa bolag så jag kan iallafall lite om vad som kan tänkas vara intressant.

Beträffande ditt påhopp att min bekanta skulle bestå av en sportkunnig på rekat finner jag dig bara patetisk. Återigen talar vi om en person som är väl etablerad i tipsbranschen på ett helt annat sätt än vad du är.

Förstår inte varför du på tonårsmaner attackerar mig med helt felaktiga påståenden. Men källhänvisning är ju ointressant för er.

Desstom tycker jag att den fördömande attityd ni intar mot personer som tex rekar annorlunda. även om det i sak stämmer att Holms är en usel rekare så visar det ju ändå på begränsat tankesätt att fördöma andra metoder och upplägg.

Senast redigerad av kriga den 2013-01-06 klockan 14:19.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat