Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-06, 14:53   #103
mars
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tack för dina svar:

Konstaterar följande. Du har alltså ingen källa eller något som kan bekräfta att Holms rekar dåligt medvetet. Således är era påhopp endast spekulationer utan underlag. Punkt slut.

Beträffande ditt uttalande att jag aldrig satt min fot i spelbranschen visar ju bara återigen att du gillar att spekulera utan fakta.
Jag väljer återigen bara att presentera fakta. Jag har under 6 år jobbat på 2st av de största utländska spelbolagen. Jag var inne i denna bransch innan den ens fanns. Så du kunde inte ha mer fel ang detta.
Varit ansvarig för marknadssidan i ett av dessa bolag så jag kan iallafall lite om vad som kan tänkas vara intressant.

Beträffande ditt påhopp att min bekanta skulle bestå av en sportkunnig på rekat finner jag dig bara patetisk. Återigen talar vi om en person som är väl etablerad i tipsbranschen på ett helt annat sätt än vad du är.

Förstår inte varför du på tonårsmaner attackerar mig med helt felaktiga påståenden. Men källhänvisning är ju ointressant för er.

Desstom tycker jag att den fördömande attityd ni intar mot personer som tex rekar annorlunda. även om det i sak stämmer att Holms är en usel rekare så visar det ju ändå på begränsat tankesätt att fördöma andra metoder och upplägg.

Mr.källa him self som begär källor har inte visat en enda källa fast visst har du bekanta och själv stor erfarenhet i branschen, absolut, visst visst fast du har inte visat något alls som tyder på det. Förstår att du inte jobbar på marknadsavdelningen längre om du tror att spelbolagen vill belöna siter som kostar dem pengar istället för att dra in åt dem.

Citat:
Desstom tycker jag att den fördömande attityd ni intar mot personer som tex rekar annorlunda. även om det i sak stämmer att Holms är en usel rekare så visar det ju ändå på begränsat tankesätt att fördöma andra metoder och upplägg.
Du ska nog hålla dig på spelbolagens sida i fortsättningen också.

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Man kan spekulera i att han bara är jättekorkad och trots att ha jobbat med en av Sveriges största spelsidor i flera år inte har någon aning om hur spelteori fungerar TROTS att han blivit påvisad hur man gör för att vinna och uppenbarligen läst det men valt att ignorera det och komma med liknande uttalanden. Eller så kanske han ser degen trilla in och är rätt nöjd?
svar:

Citat:
Konstaterar följande. Du har alltså ingen källa eller något som kan bekräfta att Holms rekar dåligt medvetet. Således är era påhopp endast spekulationer utan underlag. Punkt slut.
Punkt slut Någon annan vars tankar dras till slutet av Dum & Dummare när han frågar tjejen om han har någon chans å hon säger "more like 1 in a million" - "so there is a chance!"

Ok nu vet vi att du bara trollar.. ska inte mata dig mer. Hejdå