Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-07, 14:09   #1
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

one-Bombenbolag vid rullpott

Startar en dagbok för att försöka styra upp ett bolag som spelar bomben på Svenska Spel vid de tillfällen då det är rullpott.

Vi har kört ett bolag under en period som jag annonserade i Maijadonas dagbok för ett tag sedan. Intresset var från början hyfsat stort men har efterhand svalnat. Vet inte om det beror på uteblivna vinster, jultider eller ovanligt många rullpotter på kort tid Hur som helst har det varit svårt att få in pengarna till bolaget i tid.

Jag tänkte nu göra ett nytt försök att sparka igång det hela. Har vi dessutom en dagbok som är dedikerad till projektet är det lättare att annonsera när det är dags för spel och vi har ett ställe där man enkelt kan gå in och hitta den aktuella raden.

Min tanke är att vi blir minst 10 stycken som kan tänka sig att vara med varje gång, vi satsar 150kr/skalle och omgång. Pengarna ska vara inne i bolaget senast 22:00 kvällen före en rullpottsomgång.

Skicka iväg ett PM till mig om ni är intresserade av att vara med, även ni som varit med tidigare får gärna skicka PM om ni vill vara med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1), V75fahlle (+1), danryd (+1)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat