Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-07, 18:55   #77
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Nu har jag lyckats frigöra lite tid jag inte trodde jag hade och tänkte jag skulle skriva av mig lite. Läste igenom dagboken från första spelet och är på det hela nöjd. Det ska jag såklart vara med stats jag har hittills (även om mängden spel är för liten för att egentligen säga något), men jag tycker även att jag varit rätt ute i många av förlustspelen.

Jag skrev i första inlägget att jag siktade på en vinstträff på minst 50% och en ROI på 105%. Det kom ju på skam direkt men jag har inte sett någon anledning att se tillbaka. Jag är rätt obekväm med att spela stora favoriter, särskilt i fotboll som är min sport och om jag minns rätt så är väl fotboll den sport där favoriten oftast faller.

Jag skrev också att tanken var att höja insatsen när jag ökat kassan med 50%, vilket hade betytt vid 750 Euro, men då jag spelar med relativt hög risk så tänker jag revidera till att höja insatsen vid kassaökning 100% och 200+ spel. Jag funderar dock på om jag ska minska betsize i förhållande till kassan, men har inte bestämt mig än.

Jag började dagboken den 12/11 så på lördag kommer jag ha gjort mina första två månader. Jag hade som mål att snitta 3 spel om dagen när jag började. Det kommer jag inte ha nått utan kommer ligga på drygt 2 spel/dag beroende på hur många spel det blir till helgen. Jag är ändå nöjd med det, det blir mer och mer spel i takt med att jag kommer in bättre och bättre i de ligor jag huvudsakligen rekat i. Men det här med att spela många spel får inte bli något som jagar mig, det viktiga blir att fortsätta hitta spel jag tror på.

Tar ett tidigt spel på Nantes som möter Nimes till helgen då jag tror oddset kommer droppa där. Återkommer med info om den matchen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+3)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat