Haha, spelen på den här sidan dagboken som jag lagt ut har ju inte gått något vidare. Vet inte om jag jinxar skiten eller liknande när jag lägger ut dem här?
Hoppas inte, lägger ut samtliga spel för morgondagen här. Tillkommer fler spel under morgondagen då målskyttar i ES släpps.
Skriver korta motiveringar:
| 2013-01-08 14:00 | KHL | Torpedo NN vs M. Thörnberg ÖVER |
Ö 0.5 p |
FT |
6 |
1.700 |
Thörnbergs Torpedo Nizhny Novgorod hålls som stora favs mot Vityaz som gästar.
Thörnberg som är en riktig sniper och leder interna målskytteligan då han gjort 20 mål på på 40 matcher. Grymt bra målsnitt och han har goda chanser att fortsätta produktionen imorgon mot Vityaz som är ett bottenlag.
3+2 senaste 3 matcherna, bra form med andra ord.
| 2013-01-08 14:00 | KHL | Lokomotiv Yaroslavl vs M. Redlihs ÖVER |
Ö 0.5 p |
FT |
4 |
3.500 |
(kopierar från twitter)
Radulov bäste forwarden i KHL rent offensivt tillsammans med Mozyakin i Metallurg.
Radulov tappar visserligen lekkamraten Datsyuk. Stort tapp, men han kommer ändå fortsätta leverera poäng tsam. med sin broder.
CSKA är väldigt stora favs på hemmaplan mot Avtomobilist och team total ligger på linan 3.5 till 1.64 i odds. Med andra ord ganska stor sannolikhet att man gör åtminstone fyra kassar och då skulle jag tro att Radulov gjort minst två pinnar.
| 2013-01-08 14:00 | KHL | CSKA Moscow vs A. Radulov ÖVER |
Ö 1.5 p |
FT |
6 |
2.000 |
Redlihs skadad under stora delar av säsongen. Oftast fått dåligt med speltid men matchades lite hårdare i förra matchen mot Vityaz när hans kedja stod för ett mål.
Möter Dinamo Minsk som läckt som ett såll under sina bortaresor. Här ska Lokomotiv göra tre eller fyra mål och anser att Redlihs ska hålla lite lägre trots sina skrala poängproduktion denna säsong.
| 2013-01-08 14:00 | KHL | Atlant vs N. Zherdev ÖVER |
Ö 0.5 p |
FT |
6 |
2.000 |
2 i odds på Zherdev är i princip alltid högt när Atlant spelar på hemmaplan. Möter Severstal som visserligen är täta på bortaplan. Räknar med att man gör två mål och då är det tillräckligt stor sannolikhet att Zherdev är inblandad i ett av dem. Med andra ord ett bra odds.