Arizto-Egna rekar(fotboll mm)
Hej.
+30 som knarkar information om allt och alla. Alltid varit intresserad av sport av all dess slag, men lite extra vurm för fotboll. Har vandrat samma väg som alla andra,dvs först lången på närmsta kiosk innan man hade åldern inne. Galna 6-lingar för en tjuga har ersatts med singlar som lååångsamt ökar bankrullen.
Har hängt runt här på Sharps sedan förra våren då jag bestämde mig för att lära mig mer om betting, men även skapa mig en bild av mina egna skills. Har mest ryggat folk tidigare som en del av min "utbildning", men börjat med egna rekar senaste halvåret.
Har funderat på att skapa en speldagbok tidigare, främst för att lufta mina rekar och för att få feedback på dem. Likväl har det mest stannat vid tankar, men efter senaste tidens diskussioner om aktivitetsgraden på forumet så får jag väl dra mitt strå till stacken.
Har även mer tid för att hålla igång en dagbok då jag frivilligt tagit paus från arbetslivet under några månader.
Kommer mest handla om fotboll i dagboken,men dyker säkert upp några rekar på skidor, melodifestivalen eller annat bös.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: slindoffer (+5)
|