Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-08, 19:42   #12
Golddigger
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3837

VikingaGudens
Stats: 7315 - 13408 - 109
ROI: 110.10%
Vinstprocent: 35.30%

Standard

Fick väldigt givande svar av kundsupporten per email just(Läs nerifrån upp):
----------------------------------------------
Vi beklagar att detta fel har inträffat och det är inte alls vår mening att vilseleda våra kunder. Vi har tagit upp detta med vår oddsavdelning och de har kollat över detta. Som vi har sagt till dig i tidigare mail så så kan vi avsluta detta spel och du kan få pengarna tillbaka eller så avvaktar du tills spelet har avslutats.

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Betsafe Kundtjänst.
---------------------------------------------
Tack för svaret, men jag har nog hittat "allmänna regler och villkor"-fliken på er sida tidigare också. Jag förväntade mig en specifik regel som antyder att ni har rätt att göra på detta viset!? Så skulle du gärna få hänvisa till en regel där ni framger att det är engelska språket som är det korrekta språket som alla spel skall utgås från? Annars tycker jag det låter som påhitt hela det här från er sida, att hänvisa till att man översatt spelet fel, enda stället som ni "översatt" fel på är ju 8st siffror. Vad jag har förstått så har alla västerländska staternas siffror samma värde..
---------------------------------------------
Från kundtjänst (Josefine) 2013-01-08 05:40 PM
Hej ******

Här kan du läsa om de regler och villkor vi har på vår hemsida https://customer-service.betsafe.com...illkor#Anchor5
Jag beklagar att det har blivit såhär, vad vi kan göra är att vi kan ge dig pengarna tillbaka annars så kommer detta spel att avslutas den 01/01/2014.

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Betsafe Kundtjänst.
-----------------------------------------------
Från ********
Jag ber dej hänvisa till regeln som ger er rätt att göra såhär, om det finns någon. I mina ögon tappar ju hela Betsafe sin trovärdighet då ni väljer att inte betala ut ett vinnande spel efter att det avgjorts. Dessutom efter att jag har påpekat er om det. Jag lade spelet 20 dagar före det avgjordes, vilket jag anser vara en väldigt lång period, under vilken ni borde ha märkt ett eventuellt fel.
-----------------------------------------------
Från kundtjänst (Julia) 2013-01-08 02:08 AM
Hej ******

Tack för ditt mail, jag beklagar att det dröjt med svar.

Vi beklagar detta fel som uppstått i och med översättningen till den svenska sidan. Vi kommer tyvärr inte att kunna rätta dem i enlighet med det som står på den svenska sidan och ber dig konfirmera om du vill att dessa kuponger ska annulleras, dvs att du får insatsen tillbaka?
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat