Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-09, 16:49   #8
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Riktigt bra rekar du har hela tiden!

Tyvärr har jag stängt mitt konto på betsson eftersom jag inte gillar bolaget.
Någon annan bolag som har hockeyplayerprops?
Tack så mycket, det värmer!

Det är ju ett riktigt skräpbolag egentligen, precis som Betsafe, men när man ändå inte är limmad och fortfarande inte har problem med deras limits får man väl försöka att utnyttja det. Vet faktiskt inte varför jag är limmad än, kanske har torskat mycket på andra spel där, annars kan man tycka att jag borde bli limmad väldigt snabbt då jag plussat rätt mycket på en liten marknad där.

Jag vet tyvärr inget annat bolag som erbjuder liknande poängspel, men det finns ju målskyttar som jag spelar väldigt mycket på. Tycker de spelen är minst lika roliga som poängspel. Unibet har haft ibland men det är mest på större marknader, typ ishockey-VM och i vissa fall även NHL.
Har varit i kontakt med de flesta EU-bolagen och uttryckt önskemål angående poängspel, men har fått svaren att det inte kommer erbjudas, i vissa fall har man sagt att det kanske är något för framtiden, och det tror jag absolut på.

Vill du spela målskyttar finns det på Unibet, Expekt, Betsson/Betsafe och Svenska Spel.
Svenska Spel kan väl heller inte limma spelare vad jag vet? Så det är ju väldigt positivt. Det negativa är väl i så fall limiten som SvS har på singelspel, men jag spelar med relativt stor kassa och jag har inga problem med den so far.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat