Jan-Olov Persson om sine heste
Stor V65-pulje på Bergsåker fredag aften med start klokken 18.15. Også fredagsløb i norske Biri med V5 som stregspillet. Bemærk V5-spillet på Biri er fra femte til og med niende løb.
Sveriges førende koldblodstræner igennem mange år er Jan-Olov Persson. Det understreges nok en gang ved fredagsløbene på Bergsåker, hvor hans stald har en mere end en tredjedel af feltet på 11 heste.
”Järvsö Rune (5. løb – nr. 2) var en skuffelse sidst. Er frisket op og har fået en god lodtrækning. Den er hurtig fra start, og skal være den bedste af mine fire, især med tanke på hvordan lodtrækningen har formet sig, siger Jan-Olov Persson.
”Guli Järven (5. løb – nr. 7) var til gengæld meget fin sidst med sejr til følge. Nu er sporet ikke så vellykket sammenholdt med sporet til Järvsö Rune, men jeg synes Guli Jarven er en chance lige efter Järvsö Rune, mener Jan-Olov Persson.
”B.W.Gulliver (nr. 8) passerede millionen i fjor. Har været en nyttig hest i stalden, og skal nok også få et indbringende 2013. Har den dårligste startplads blandt mine fire heste i løbet, og dagsformen er også lidt tvivlsomt Der skal held til, anser Jan-Olov Persson.
”Lärkan (5. løb – nr. 9) havde et udmærket 2012 som de øvrige heste i løbet fra min stald. Sporet er faktisk ikke så dumt for dens del. Den er i ryggen på Järvsö Rune fra start, og så kan det nok blive til en god position. Synes absolut man skal have hesten med på V65-kuponen, vurderer Jan-Olov Persson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: AbbeAce (+3)
|