Ursprungligen postat av AbbeAce
Lite tankar om denna omg..
1. Här blir Jonathan omg största fav..Tycker inte han har möt något motstånd än även om inte detta heller är nått.. Första motbud tycker jag 7 Kimbee som jag tror kan ta spets men på Åby såhar kanske inte det någon betydelse iaf inte lika stor som på andra banor..StorSkrällen lägger jag på en hemmahäst 6 Uri en slowstarter men kan spurta riktigt vasst när han e på humör (stall info viktig) Bo F e inte en duvunge direkt iheller hmm,,
men ska man gardera så kan man lika bra ta några till 8,9,11
2. 8 Playing nu med Thomas själv tror jag har bra chans även 12 Twigs,men om jag börjar bena ur 1a fållan så är danske gästen rätt så giftig 1 Precious men tror inte han får behålla spets utan 2 lr 5 tar den,kan då hmna långt bak på innern sen tycker jag att 4 Miss Bo har kapacitet för att vinna. 13 och 14 kan spurta bra men var hamnar de? Skrällarna kan vara 9 What lcd och 7 Fragola som nu har skrällJörgen i vagnen.
3. Här tror jag på 1 Capello som spårar runt om eller släpper till 2 Bonnies för han släpper inte till 5 Burning och då blir det åka av som då öppnar för bla Åke körda 10 Quality,,men min skräll är 6 Milton, men fav kan få loppet kört i halsen om de har för stor respekt för denne..Hmmm
4. Här är många spurt vassa så se upp,,öppningen tar 4 lr 5 hand om. 11 Poobong är stark och går väl fram omgående och blir då släppt men väntar han öppnar det för andra,, 6 Scoot och 9 Starbec's.10 Pro 8%?så kass är den väl inte Men jag gillar Scoot som har toppform. Spik?
5. Stor fav inl (inuläget) 7 Grumetti och kan mycket väl vinna tycker att 6 Search är på g form mässigt. men undra om inte t.o.m Frank kan klara av att sitta stilla som icemannen bakom 13 Jaguaren som kan speeda..Hmm chansspik?
6. Här kommer ett getingbo,,12 Golden var ju bara femjevlig sist men spåret,,9 Breedlove kan när han vill,,3,4,5,6 är bra på korta häcken,,sen är det det här med hjärtehästar men jag gillar verkligen 2 Unice Axe, Adde är väl lite försiktigare än Ludde men ett bra spår och om inte Adrian är värd en titel nu när han får köra,,chasspik i ett dyrt lopp. Hmmm
7. En blandad kompott i Mästarloppet,blir det prep för guldhästarna? Min första häst är helt klart 12 Edward men 8 Beckman har också toppform 10 Mr P är en bra kuse och får Jorma vinna över husse tvivla starkt (vill minnas att han släppt tidigare)tar man då 14,15 osså såär det heltäckt...
Men bara tankar inl.. Lycka till o bena ur denna omg
|