Ämne: V75 12/1 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-11, 10:27   #42
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Skriver mina tankar här istället för i atg-tillsammans tråden och ser om jag kan locka någon att vara med på mitt system på lördag, har bra feeling för det

Min tanke är att spela följande system, med reservation för vissa ändringar såklart!

1) 1,5,7,8,9,11
2) 1,12
3) 2
4) ALLA
5) 7
6) 2,4,5,6,12
7) 8,10,12,13,14,15

4320 rader

Kommentar till systemet
1) Inte allt för imponerad av Jonathan som är en skör häst. Gynnas av distansen men tycker han blir för stor favorit här, många intressanta motbud som rensar galet bra!
2) Omgångens "drag" att låsa på två i det öppna stoloppet där många målar på. 1 tycker jag är en bra häst med perfekt läge. Satt fast senast och spurta mycket bra, hade kusken valt att sitta kvar på innerspår hade den fått samma lopp som vinnande Blanca Vlasic och med "säkerhet" vunnit som den gick sen, varit favorit då i detta lopp? Bäst kapacitet på startvolten! 12 Twigs Tiffany gillar jag. Två lopp efter vila nu och var aningen seg senast tyvärr tyckte jag. Hoppas på bättre nu när motståndet är lättare. Öppnar mycket bra och med rätt start kan hon t.o.m ta över spets tidigt...
3) Given spik på Bonnies Maggie som sett mkt bra ut senast tiden, hade utmanat mr picolit senast utan galoppen tror jag! Startsnabb och missar inte ledningen här.
4) Väldigt öppet och jag går för skräll!
5) Grumetti vinner detta loppet från dödens om det behövs tror jag, men blir antagligen släppt till ledningen. En bra spik även detta med stabil kusk.
6) Öppet lopp där jag går lite kort. Tror dessa streck räcker långt! 6 Toralf Jubb första häst efter prestationen senast. 12 kan vinna trots läget på kapacitet!
7) Framvoltshästarna chanslösa denna gången enligt mig, ingen admiral sea denna gången... Känns som jag har hängsle och livrem här men det kan vara skönt när värdet är högt inför sista! Måste varna för Bowling Inferno som väl egentligen inte "ska" kunna vinna detta, men sett toppfin ut i de senaste starterna och det rapporteras ännu bättre träning nu, 3%!

Någon som är sugen att vara med på systemet?
Tänkte mig 10 andelar á 216 kr (Visste inte att man fick ta fler andelar om man ville därför jag sänkte "priset")

Skriv email-adress så bjuder jag in!

Senast redigerad av donkyklonk den 2013-01-11 klockan 13:13.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat