Fick uppdatera mig lite, Genom att titta i lopparkivet och då köpa på mig ett live-abbonemang.
Blev ändå inga ändringar, Gav istället bränsle till att jag kan vara rätt ute.
Avd-1: Tyckte ej att nuvarande jättefavorit hade samma fina form som tidigare i sin senaste start.
Har varit inne på att ej ha med Jonathan men finns en jättestor risk att ingen annan vågar gå upp och trycka på utvändigt.
Avd-3: Bonnie Magggie tar spets, Tittade på starten 10/11-2012 och där finns ingen tvekan, Spår 3 Burning mot spår 4 Bonnie M. ( Då tog Burning ledningen men Bonnie var ett halvt huvud snabbare.)
Kan vara så att Maggan bara vinner men chansar själv på att spika Burning Line Gral.
Då han var en bra bit framför Bonnie Maggie i samma lopp och fick ett otäckt tryck i slutet på loppet av Oleander som sedan tog till galopp.
Och är mycket mindre streckad än favoriten Bonnie M.
Avd-4: Bara titta på vem som Nelly Chap mötte 10/11, Mötte då samma vinnare som Jonathan Palema gjorde 29/12.
Inte så konstigt då Johnatan gått upp en klass men Nelly såg ut att ha lite krafter kvar därbakom men hade fått ett lopp på innerspår.
Går på procenten och spikar Nelly.
Systemet
1: 1,7,9,11,12
2: 1,3,5,6,8,9,12,13
3: 5
4: 5
5: 7 (kan vara en spik) men dubblar med 10
6: 2,7,12
7: 8 ( Då Quartio och Noras Bean ska gå prepàre, Hade annars spikat Quartio.)
/Gäller att chansa lite och gå emot vad de andra spelarna spelar på, Annars kan man lika bra kasta pengarna i Sjön.
Mycket möjligt att jag kommer kasta mina pengar i Sjön men detta menade jag var mest ett förtydligande.
Förtydligandet: man måste chansa för att vinna.
Lycka till!
Lägger bara till en snabb sak, Min första spelvinst var ett v65 spel, Gissar att det var 1983 och vinsten blev ca:1700kr.
Lyssnade då på Radion, Var direktsändning där på P3, Har för mig att det var P3 men är ej helt söker då man ej brydde sig.
Och inlämning på Fredagen kl:18 på Posten.
Är ju en enorm skillnad emot hur det ser ut i dagsläget.
Mycket mera information numera.
/Ska försöka komma med lite mer matnyttigt nästa gång, Som sagt försöka.