BBL, England, 20.30
Glasgow Rocks-Cheshire Jets
Glasgow Rocks-6.5, 1.943 (pinnacle)
4u
Matchen inte slut men kan meddela att spelet gått åt helvete. Drar utomlands i tio dagar imorgon. När jag startade boken gick just den europeiska basketen bra. Nu går det inte speciellt bra. Överlämnar därför rekandet till de som kan det, och kommer liksom flertalet andra härinne att börja rygga vinnande rekare alltmer istället för att reka själv. Kommer dock att fortsätta reka/lira egen basket, om än i mindre omfattning. Kommer jag in i en fin trend återupptar jag ev. boken.
Önskar allsamman Best of Luck med liren!
Liga-trean Rocks möter på hemmaplan i Glasgow ligafemman Jets. Lagen har mötts två gånger den här säsongen i BBL Championship:
20/02/2010 BBL Big Storage Cheshire Jets vs. Samg Verve Scottish Rocks 70:75
14/11/2009 BBL Big Storage Cheshire Jets vs. Samg Verve Scottish Rocks 74:74 (88:83 OT)
En vinst för Jets och en för Rocks. Båda matcherna spelades dock på Jets hemmaarena. Rocks har 11-3 i BBL uppe i Glasgow, förlusterna på hemmaarenan har skett mot Newcastle Eagles (liga-etta, en match) och Sheffield Sharks (liga-tvåa, två matcher). Alla de 11 vinsterna har man vunnit med över 6.5p. Rocks form ser god ut, har vunnit de fem senaste BBL-matcherna. Jets har vunnit sina två senaste matcher (på hemmaplan). Rocks har rätt nyligen tappat en viktig spelare, Randall Hanke, dock har man signat Michael Crowell, en spelare som Rocks player-coach, Sterling Davis verkar mkt nöjd med. Jets har även en viktig match på söndag då man spelar 2:nd leg i semifinalen i BBL Trophy. Inga spelare rapporterade skadade. Spelar 4u på Glasgow Rocks-6.5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Gb den 2010-03-12 klockan 22:10.
|