Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-12, 22:33   #10
Thore10

Thore10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Schalke - Stuttgart slutade 2-1 så fin vinst på första reken

Har match imorn så jag lägger upp mina rekar inför morgondagen nu. Tycker inte att lördagen har allt för mycket spelvänligt men har lyckats knåpa ihop två spel.

Match: Academica – Porto
Spelform: AH +1
Odds: 1.61
Insats: 100 kr
Spelbolag: Bet365

Analys: Här spelar jag emot favoriten Porto som tappat formen fullständigt. Man förlorade toppmötet mot Sporting med hela 3-0 innan man kryssade mot Olhanense på hemmaplan som inte vunnit en match borta i år för att till sist i veckan bli fullständigt krossade av Arsenal i CL. För några veckor sen bestämdes det att Hulk och Sapunaru är avstängda från portugisisk fotboll i fyra respektive sex månader. Utöver det är förstamålvakten Helton, Fucile, Farias, Fernando, Orlando Sa och Maicon skadade. Man har heller inget vidare bortafacit med 4 vinster, 2 oavgjorda och 4 förluster.

Hemmalaget Academica är inget märkvärdigt lag på något sätt och vis, laget ligger på 12:e plats i ligan med 24 inspelade poäng, 15 av dom är tagna på hemmaplan. Man är i hyfsad form med 2 vinster, 2 oavgjorda och 1 förlust på de 5 senaste matcherna, var av en av vinsterna var borta mot Sporting Lissabon. Man har till den här matchen Berger avstängd.

Jag spelar Academica med Asian Handicap +1 vilket innebär vinst vid hemmaseger eller oavgjort och insatsen tillbaka vid portoseger med 1 mål.

Match: Tottenham – Blackburn, Hajduk Split – HNK Rijeka
Spelform: Dubbel
Odds: 1.96
Insats: 100 kr
Spelbolag: Nordicbet

Analys: Tottenham har skador på Lennon, Huddlestone och Jenas, men har så pass bred trupp så de ska kunna ersätta de bra. Man är starka hemma på White Heart Lane där man har tagit 9 segrar på 14 matcher i ligan hittills i år. Blackburn har skador på Grella, Nelsen och Jacobsen. Laget har endast tagit 6 poäng på bortaplan i år med en målskillnad på 9-33. Tottenham vann mötet i höstas med 2-0 och jag har mycket svårt att se laget misslyckas med att ta tre poäng i den här matchen.

Hajduk ligger på fjärdeplats i ligan. Sen omstarten av den kroatiska ligan har man tagit två komfortabla segrar 3-0 och 5-0 så formen är mycket god. Man är helt ok hemma med 6 segrar på 9 matcher. Motståndarna Rijeka har inlett omstarten med två stycken oavgjorda matcher. Laget har riktiga problem på bortaplan där man bara tagit 6 poäng på 9 matcher.

Två st hemmastarka favoriter som tar emot lag med dåligt bortafacit, stor chans att det blir hemmaseger i båda matcherna.

Har även lagt upp en tidigare rek till inatt i den argentinska ligan

BOL

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Thore10 den 2010-03-12 klockan 22:55.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat