Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-16, 20:52   #282
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Hittar du inte längre något spelvärt alls hos SvS? Har deras oddssättare blivit för bra på sistone, helt enkelt?
Jag har slutat leta för länge sen. Men det står alla fritt att plöja igenom utbudet och så postar man godiset här.

Inget är bra från start. Möjligen sång-festivalen och liknande udda inslag som man inte begriper sig på själv. Kan man inte jämföra odds med övrig marknad så står man sig slätt. kan man jämföra odds med övrig marknad så har redan dom som tycker annorlunda kapat oddsen innan man hunnit sagt inloggning. Sitta och bläddra i utbudet och hoppas på att dom inte ändrat som övrig marknad, fast det har dom oftast, är inget jag vill ägna timmar i veckan åt för att få lira en tusenlapp.

Bra och bra! Har man goda marginaler och lägger sig i mitten så blir det bra per automatik.

Det här har jag också skrivit tidigare men tål att upprepas för den som tror att all omsättning är av godo.

Omsättningen på oddset sjönk med 18 % från 2008 till 2009. Trots det så ökade vinsten med 7 %.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat