Lite Tankar om denna omg...
1. Jag är lite osäker på
5 Highflyer att den bara ska vinna,,hmm dels tror jag att
6 Highspeed tar sig förbi från start och då kan 5 få harva i dödens och då sårbar,
1 Cobol kan ibland såsom
3 Salsa. Av bakhästarna så vill jag inte lämna
9 Goalkeeper tyckte jag gjorde det bra sist frågan är väl om Juha kan hålla igång honom som Erik (knappast) men 1% är ju löjligt.Sen
11 Mellby tror jag får svårt även om det är en stark kuse, hemmahästen
2 Jacques är väl inte borta och om nu 5 får dödens så har han en bra rygg. Lutar åt utg på
6 Highspeedsom är första streck för mig.
2. Lite lurigt med fav på tillägg men dock springspår och stukna framför kan faktiskt öppna upp det lite, men om vi tar första fållan så tror jag endast på
4 Girlpower som kan göra lite själv,sen är det nog bara dyra kusar resten.
13 Aponia lyfter jag upp som också har spingspår men före
12 Divine (som kan vara ett spik) kommer den inte tror jag.
14 Uranium får svårt från bakspår på tillägg och innerspår,hmm NEJ.. Rysare kan
9 Beauty vara formen är det nog inget fel på.
3. Borde det inte vara
7 Lesters tur snart tycker han bara växer för varje uppgift han gör,sen kan jag inte förstå att
11 Simb blir bortglömd varje gång som har kommit före alla i detta lopp tidigare.hmm nej ser ut att kunna låsa på 3-4 pållar här.
9 Caddie o 10 Trusten resten får avslag om inte annan info kommer eller värmning är topptopp.
4.
11 Acriter har jag väntat på vågar knappast släppa nu heller Likaså
6 Tilt nu lite kuskförstärkt tycker jag borde ha chans,
2 Bolt är inte direkt som sin namne utan blandar o ger men har bra spår såsom
1 Chichina som kan spåra runt om Utg kanske. Kalss II är alltid svårt,många med chans har man råd helmåla o gå vidare.
5. Kallblod är alltid svårt, förra gången var det just här man sprack. Nu en som jag tror på har dubbla tillägg och det är svårt för kallisar. Ser ut som
3 Eldvin har störst chans av starthästarna sen har jag dålig koll på Norsken.
9 Ulvsås som jag föll på sist får nog mycket svårare men vågar man lämna den,sen
10 Grabben har gått framåt men kan inte göra så mycket själv men med klaff så.
4 Gräft ska med då jag tycker den är rejälare än 10 men måstehästen står på tillägg och är
14 Guli som ska med.
6. Spiket blir nog
4 Tidied men minus på Örjan och minus på spåret i volt. Hade Stefan kört hade jag kännt mig säkrare men jag tror att den har så stor respekt med sig att t.o.m Örjan tar hem detta.
7. Låser nog på 2 då jag tycker att max 4-5 st har chans. Börjar framifrån
3 Wariner gjorde det bra efter g på B.
5 Overtaker var inte med då och är min förstahäst kanske chansspik.
6 MrQL gillar jag men behöver maxklaff för att vinna tror jag,
7 Oolong får nog det svårt så bort..
10 Keso tas också bort får svårt utan Åke...
11 Quang ser jag inte som en vintehäst och spåret drar ner,50% inl hmm fattar jag inte,
12 Abborren klarar alla distanser men spårtet drar ner men ändå en kantboll tycker jag, Så det var mina tankar nu en djup dykning i lopphavet.
Lycka till...