Ämne: Ö/U -Hockey-
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-19, 23:36   #16
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Jag kan ju ta mig själv som ett expempel. Ca 30 procent av mina spel kommer från HTH marknaden på hästar. Skalan överlag är 1.85-1.85.
Jag menar snacka om dåliga förutsättningar. Dels ett högt vinstavdrag, sen har ju även bolaget möjligheten att begänsa omfattningen på mina satsningar på odds dom vacklar på. När jag väl har något med stort värde så får jag ju ofta inte in de belopp jag önskar.
Egentligen är det sinnessjukt att ens försöka när man har dom oddsen.

Så om jag bulkar spel är jag helt chanslös, däremot kanske jag kan ha edge på 1-3 spel per dag.

Jag flummar lite nu, men för att tala over/under så blir det ju just mycket bulk/volym och att då påstå sig ha edge på 100 tals spel over/under i massa olika ligor över tid köper jag ej
Fast det är ju som att jämföra äpplen och päron. För det första är marknaden på hästar mer begränsad än ex tennis, hockey och fotboll. Det finns inte alls samma utbud. Dessutom förutsätter ju ditt tänk att man spelar på ett fåtal eu-bookies med dålig återbetalning. Gör man det så har du helt rätt och dessutom kan man ha svårt att få igenom sina insatser men då glömmer du bort att det finns bolag med mycket högre återbetalningsprocent som dessutom inte limiterar på samma sätt (tex Pinnacle)

Senast redigerad av Overplayer den 2013-01-19 klockan 23:39.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat