Ämne: Ö/U -Hockey-
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-19, 23:50   #17
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Fast det är ju som att jämföra äpplen och päron. För det första är marknaden på hästar mer begränsad än ex tennis, hockey och fotboll. Det finns inte alls samma utbud. Dessutom förutsätter ju ditt tänk att man spelar på ett fåtal eu-bookies med dålig återbetalning. Gör man det så har du helt rätt och dessutom kan man ha svårt att få igenom sina insatser men då glömmer du bort att det finns bolag med mycket högre återbetalningsprocent som dessutom inte limiterar på samma sätt (tex Pinnacle)
Du har helt rätt. Sä är det. Jag kan väl säga att jag har en i grunden mer skeptisk inställning till sportsbetting än gemene man. Brukar vara på en del bekanta till mig som ioffs spelar ganska lågt, men är frekventa torskar. Mitt mantra till dom är att aldrig spela utan bonusar. Ring och kräv extra av bolagen.
Nu är jag på väg in i en helt annan disskution känner jag där iden är att jämna ut villkoren mot bolagen och att vi kunder skall kräva bättre dealar.

Finns mkt förhandlingsutrymme mot bolagen. detta känner jag har bäring för en egen tråd längre fram

Jag kan bli väldigt irriterad när jag ser hur slappa spelare är på att fixa dealar till sig själva. Refill, rakeback, you name it
Själv skulle jag aldrig refilla utan extra bf

Im ot, i know

Senast redigerad av kriga den 2013-01-19 klockan 23:53.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat