Ämne: v64
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-20, 14:49   #4
LeBanner

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Drag1: Getting sånna som har varit ute i stenhård omgivning, (senast v75 mästaren där beckman vann före Mr Picolit) uppgiften idag ser mer tilltalande ut och han är ett tidigt segerbud i denna omgivning 33%

Drag2: Pelle Pirat var riktigt duktig som tvåa på Åby bakom Caddie Eagle. Läget är intressant eftersom han kan öppna ruskigt fort. Spets och slut!? 34%

Skrällar:

Hubbub varnade jag för senast och det var fyra hästar på linjen då, är väl i ordning och får revanch från senast nu? spelvärd! avd1.

Mighty Bråten är en kapabel sort som det driver fint för, kan blanda sig i striden här och jag kör ett skräll lås eftersom favoriten inte alltid gör vad han kan...avd2

H.P winner har fin kapacitet och var bra senast efter sin vila, bättre nu!? kan vara i striden med klaff.

God tur!

Om Pelle Pirat ens lyckas hålla ut Sundbys Gidde så kommer Anders pressa ihjäl Piraten för att öppna upp för pappa Åke. Har sett Anders göra exakt så med just Sundbys Gidde tidigare... Stenklar vinst för Quality Control i det här loppet. Antingen genom scenariot jag beskrev ovan, eller så tar sig Anders förbi i starten och släpper sedan till Åke.

Det är var jag tror iaf! =)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat