Du kör vi en omgång med spel till.
Ogiltigt spel-ID: 1396235
När vi får 2*degen här så testar jag den, DIF har släppt in 11 mål på 3 matcher och det mot, Tingsryd,Örebro och Karlskrona samtidigt som dom gör en del framåt. Mot Asplöven som lyckas göra ett par mål varje borta match och DIF som troligen kommer att göra några fler så duckar vi absolut inte för detta oddset.
Ogiltigt spel-ID: 1396354
Sett till historien så är det få möten som har slutat under i denna matchen samtidigt som Flyers hade många bra chanser i slutet mot Pens men ville sig inte riktigt, Simmonds som missade öppet mål. Det finns helt klart potential till många mål i denna matchen då det är Sabres första match också där jag tror det kommer finnas en liten nervositet sen att vi har Bryz i målet i Flyers gör förutsättningarna bättre då han inte alls var bra igår.
ite
Ogiltigt spel-ID: 1396218
Två målrika matcher bakom sig, jag tror inte att det kommer bli mycket under 5.5 genom säsongen mellan dessa lag, förstärkt offensiven som bara den och igår visade den även att den håller måttet för att göra ett par mål varje match. 2.20 testas.
Ogiltigt spel-ID: 1396216
Vancouver verkar inte helt stabil defensivt efter den stora förlusten inatt mot Ducks. Jag ställer mig lite tveksamt till målvaktsvalen här och tror det kan skapa lite turbulens. Vi vet också att båda lagen har kavlité i offensiven.