Tjenix!
Kul tråd, inte sett förr, men nu när "bedrägerihärvan" blossade upp så hittade jag hit.. Har själv hundra, om inte tusentals gånger ifrågasätt vår käre Amrish både i min förra blogg och på twitter så detta är absolut inget försök att rädda honom, kanske snarare tvärt om...
... Hur som helst så fick jag kommentarer på ett twitterinlägg tidigare idag från folk som säger sig vara kompisar med honom i verkligheten, att anledningen till hans plötsliga försvinnande beror på att han skaffat flickvän och därmed prioriterar annat.. Känns väl dock minst sagt suspekt att denna flickvän dök upp i samband med att, mindre kloka människor, förde över stora belopp till honom..
Hur som helst så förvånar det mig inte ett dugg om allt detta är sant. Att han dragits med grava spelproblem under en lång tid är allmänkänt då ingen kan spela 30 lir om dagen på allt mellan isdans till jag vet inte vad..
Hoppas inte det är så allvarligt som det först verkade, för då kan det nog bli ganska obehagligt för honom om det är "fel" personer som investerat i "bolaget"..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Boone (+5)
|