Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-21, 11:56   #168
Skubb14
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Hej på er!

Dags för mitt första tips/rek här på sharps.

Vi snackar handbolls-vm och åttondelsfinalen mellan Polen-Ungern.


Bolagen har gjort Ungern till favoriter i denna kampen, vilket enligt mig är helt fel!

Polen slutade 2:a i sin grupp där Slovenien vann. Och Ungern slutade 3:a i sin grupp bakom Kroatien och Spanien.

Jag tycker Polen har visat klart mera än Ungern i VM , där Ungern var helt chanslösa mot Kroatien (21-30) och mot Spanien orka dom hänga med i en halvlek innan siffrorna rann iväg till 22-28.

Att man har vinster mot Egypten,Austrailien och Algeriet är inget som ger Polen skrämselhicka direkt!

Jag har sett Polen´s samtliga matcher, och tycker man har ett mycket bra lag gentemot Ungern.
I nederlaget mot Slovenien 24-25, så var det små marginaler som avgjorde och matchen kunde slutat hur som helst.
Man visade dock "skalle" och tog skalpen mot Serbien efter vinst 25-24.

Polen har en av VM´s bästa målvakter i Szmal som kan avgöra matcherna på egen hand då han är rena väggen ibland!


Sen har man ett starkt lag på alla positioner, med starkt skytte på v9 med spelare som Bielecki och Jurecki. En mycket duktig m9 och sen bröderna Lijewski på höger9.


Ungern då?

Ja man lever väldigt väldigt mycket på 2 spelare, och detta i mitt9:an Császár
som blev klar för PSG nyligen, och sen har man storstjärnan László Nagy på höger 9.
I övrigt tycker jag det är tunt av spelare som visar något i värde.

Polen har en riktigt bra chans här, och jag kliver in utan att tveka!

Jag anser att 2,40 i odds på seger för Polen hos bet365 är riktigt bra i en match som skall vara helt jämna odds eller rent av fördel Polen i odds.
Det är möjligt man kan hitta något högre odds hos andra bolag, och då är det bara att hugga in!

Klockan 21.30 är det avkast ikväll.

För er som vill följa den via livestream har ni här en länk: sportlemon.tv

//
Skubb14
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat