Ämne: NHL 21/1
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-21, 15:05   #11
fredzki
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Angående Boston-Winnipeg så vann Boston endast 2/4 matcher förra säsongen dock så vann de båda hemmamatcherna och har förövrigt vunnit de fyra senaste hemmamatcher mot Winnipeg.

Tycker även att lagen är rätt intakta sen tidigare säsongen de enda namnvärda är ju såklart att Tim.T har tagit ett uppehåll dock har Tuukka Rask visat fina siffror tidigare. I Winnipeg har de fått in Olli Jokinen som kan göra viss skillnad.

Jag tror på Boston då de började fint hemma mot Rangers samtidigt som Winnipeg förlora relativt stort hemma mot Senators. Känns som att Boston inte tappat de fina spelet de haft de tre senaste säsongerna medan Winnipeg fortfarande har lite frågetecken att reda ut.

Däremot var oddsen nere på 1,77 på Boston så vet inte om jag tycker det är spelvärt.

Citat:
Såg första-perioden mellan Calgary-San Jose och hemmalaget imponerade verkligen med Backlunds kedja i spetsen
Håller med om att de vara överlägsna i första, borde egentligen haft en 2,3 måls ledning, såg 10 min av andra samt lite av tredje och tyckte de hade svårt att komma någonstans mot Sharks, tror de hade för lite tyngd, ett av de minsta lagen i NHL, vilket även kommentatorerna var inne på. Tyckte även de hade svårt att hålla tempot uppe, förståligt så här inledningsvis när man inte har matchtempo.

Senast redigerad av fredzki den 2013-01-21 klockan 15:24.
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat