Nets +3.5, ö193 1u
Nets har kostat mig lite senaste tiden, men jag fortsätter, enbart för att jag ser vinnande matchups. Visst, kommer inte bli lätt att markera Melo och Chandler har varit bra mot Nets tidigare, men Knicks har inte spelat lika bra som i början. Jag tycker att ett lag som startar DWill, JoeJ, GWall, BLopez ska kunna slåss mot vilket lag som helst. Lägg till lite rebounding från bänken, lite scoring i Blatche och jag tror att det blir en jämn match detta. Stort derby, tryck i arenan bör ge alla energi matchen igenom.
Clippers ML 2u
Lite av liknande situation som Bulls @Raps, även om jag hoppas på mindre spännande avslutning. Clips är det bättre laget, speciellt när både Curry och Lee är halvskadade. Curry spelar idag, Lee hade foten i ishinken efter sin skada senast, men säger att han ska (edit: bekräftat start) spela. Div matchups tas inte oseriöst men om resultatet glider lite ur händerna på GSW är det bara naturligt att de bänkar båda spelare.
Clips har Thunder hemma imorgon och CP är troligen på limited minutes därav ML. Är inte orolig för att CP missar då Bledsoe är högt kapabel att leda laget, det är mer fokus och risk att bänken luftas som jag inte gillar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Arch den 2013-01-21 klockan 21:34.
|