Ämne: V86 23/1
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-22, 09:26   #1
lepadd

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

V86 23/1

På förhand ser det ut att kunna bli lite skrällar, men det finns även väldigt lätt lösta lopp de inledande loppen brukar ju vinnas av favoriterna och det kan mycket väl bli så även denna gång. Avd 2 kommer jag nog att strecka 1 eller 2 hästar till då favoriten har tråkigt spår och fantomspurtaren Stil har bästa spåret så kan det vankas finresa fram till upploppet.
Avd 3 har jag alldeles för dålig koll på favoriten men känslan är att den är alldeles för mycket streckad fyller på med 5-6 hästar till då Nightofpassion zaz är klar första häst i mina ögon.
Avd 4 med riska att få äta upp detta på onsdag så ser jag bara två hästar i detta lopp. När ångloket Yammani Hornline har fått igång på benen och fått upp farten så finns det bara en häst som kan springa i samma tempo i två varv till och det är Uno de joflo även denna har blivit begåvad men ett extra ben ibland och galoppen ligger nära till hands. Ingen av dessa är förnärvarande favoriter.
Avd 7 Caddie Galant är stor favorit men har inte startat sedan svenskt trav derby i september och timo vill att hästen ska få en snäll resa och skor på fötterna (90% säkert). Min vinnare och kanske spik blir Stein Daylight annars blir det 4-5 hästar till.
Avd 8 Kanske Spik nr 2 Polly frontline dock jätte favorit, rättfärdigad sådan men det kommer att bli bra spelvärde på övriga. Omelette har vari ute i tuffa lopp från dåliga lägen. klart intressant till 5%

bara å klura vidare
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat