Ämne: Ö/U -Hockey-
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-22, 12:37   #35
Penguin93

Penguin93s avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tidsmässigt måste det jo oxå vara positivt att du redan innan vet vilka linor du har att jobba med 4.5, 5,5 osv. Handbollslinor och basketlinor känns lite knepigare samtidigt som bolagen nog kan vara mera snett på det där.
Men tiden är ju oxå en viktigt aspekt att ta hänsyn till.
Helt klart kan du dina ligor det märks tydligt. Så jag menar inte att analysen är enkel på ngt sätt.

Sedan du startade din dagbok den 19 jan, har du redan hunnit lagt 30spel.
Mkt intressant få in så mkt volym på kort tid.
Kanske får ompröva min inställning till över o under och prova rygga kommande 200 spel. Med miniunits löpande.
Jo precis är det som du säger, vi får väl se lite längre fram hur det ser ut. Det resultat jag har betyder inte speciellt mycket mer än 19-11 i statistiken, samtidigt tycker jag att jag har fått ut något av mina analyser och framförallt att plocka spel med värde. Får hoppas det försätter i samma riktning säsongen ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Omöjligt är det inte, ligger själv på strax under 106% ROI på 125 i SM-Liiga denna säsongen. Kollar jag tillbaka på tidigare säsonger så ligger det runt just det på ett par hundra spel.
Det är najs! Tycker själv att SM-Liiga är lite knepigare än övriga, känns lite som ES. Svår att förutsäga om man jämför med KHL,AHL och HA.

Senast redigerad av Penguin93 den 2013-01-22 klockan 12:44.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat