Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit
NHL-totals tror jag blir väldigt svåra att plussa på i längden, däremot de andra ligorna ska inte vara omöjliga alls. Jag gick bra med plus på totals i green machine, torskade något så fruktansvärt på sides. Kan ju visserligen handla lite om varians också, fått ut betalningen på totals och haft mer otur på sidesen.
Jag gör inga större analyser av matcherna jag lirar Ö/U på, ändå så har jag gått vinnande rätt länge just på det. Handlar säkerligen mycket om spel på utskick från min sida, för det känns svårt att gå vinnande genom simpla analyser när bolagen har så bra beräknat på en liga som typ KHL. Kommer bli väldigt svårt sen om man bara skulle ha asian bookies och typ pinnen att spela på, då kommer det krävas betydligt noggrannare val av spel.
|
Gäller även att ha rätt mindset för att det ska gå vägen, är man utan det så kan det nog bara gå åt ett håll förr eller senare. Detta blandat med massa andra faktorer som gör att man blir vinnande tex. en bra sak som jag tar lärdom av är att analysera spelen i efterhand utan det så hade jag nog inte utvecklats. Kan säga att det ger mig ett helt annat tänk och täpper igen misstag som görs vid analysen på förhand.