Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-23, 12:54   #23
joppoe

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1362

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det lutar åt nånting så här_

Arsenal-West ham 1,2,3 - 1,2,3
Swansea-Chelski 1,2,3 - 0,1,2,3
Valencia-Real madrid 1,2 - 2,3,4,5
Paris-Toulouse 0,1,2 - 1,2

Arsenal bör vinna dem saknar troligvis bara arteta och har för övrigt rätt så lätt mot west ham. Dock så är dem överstäckade enligt mig och dem uppträder väldigt ojämt så garderar upp den matchen då west ham kan störa, west ham gjorde en godkänd match i ligan senast men fick bara med sig 1-1 pga alla missade läger.

Swansea leder denna match med 2-0 från förra omgången och chelski måste anfalla och det kommer skapa luckor för swansea, tar även med 0:an på chelski pga spelvärdet.

Valencia har förlorat två raka nu mot madrid på kort tid senast i helgen med 0-5, det verkar även som madrid kommer att ställa upp med en bra första 11:a idag då portugis tränaren har tagit ut en stark 20 manna trupp till detta möte, valencia måste chansa idag och det kommer skapa ytor som förhoppningsvis kommer att utnytjas tror även valencia stänker dit 1 mål och tar inte med 0:an pga dåligt värde i den enligt mig.

Paris, vilar bla Zlatan och jag har en känsla att franska cupen rankas väldigt lågt av coach, här hoppas vi på en skräll och jag plockar även bort 0:an på Toulouse pga spelvärdet.

Till denna ram läggs sedan några villkor in bla odds från 10000-ca 70000 kr.
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat