Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-24, 12:17   #19
zimzelen
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nä, jag höll kvar mitt spel tyvärr trots att jag fick en andra chans när Azarenka blev "skadad". Jag kunde trada ut för 17 ggr då.

Azarenka gjorde en riktigt ful grej i att ta en trainer vid det ögonblicket (5-4*), och hon såg till att kyla ner Stephens totalt från hennes momentum med att dra ut i hela 10 minuter med avbrottet. Som vanligt så fortsätter Azarenka svärta ned sitt redan dåliga rykte om att fuska till sig skador i kritiska ögonblick under matcher där hon verkar ha tappat kontrollen och motståndaren verkar ha för stort momentum.
Hennes svar idag var "I felt like was having a heartattack".... Men jo, det var ju precis det vi trodde när vi såg dig trippa runt helt oberörd på banan.
Minns ni matchen mot Radwanska förra året när hon vred sig i smärtor mellan bollarna men när de väl bollade var smärtan som bortblåst? Radwanska visste inte hur hon skulle reagera mot en skadad spelare så hon drog ned på sitt tempo och slutligen tappade allt när Azarenka bara fortsatte som vanligt.

Stephens hade höjt sig avsevärt och bröt hennes serve 3ggr i rad samtidigt som Azarenkas nerver späkade rejält när hon skulle serva för matchen. 5 matchbollar tappade hon va? Hon var rejält skakad. Och vips, trainer.

jag lät mitt spel vara kvar, för tänk om hon verkligen var skadad? Sen kommer hon in och verkar hur pigg som helst. Stephens momentum helt borta. GSM. ridå

Jag hoppas innerligt att Li sopar banan med henne.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat