Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-24, 22:17   #119
fxstc98
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Beror helt vilket odds du fick när spelet godkänndes. Ganska stor oddsdifferans mellan under 3.5 vid ställning 1-0, gentemot under 3.5 vid ställning 2-1.
Har du spelat till fel odds ska spelet givetvis makuleras.
Detta handlar om spelsäkerhet. Har haft flera liknande fall med Bet365.
Jag har då kunnat bevisa via tidsangiven stream bla, att deras spelkonsol visat fel. Nu är ju Bet365 tillskillnads från Bettsson ett seriöst bolag så kanske inte helt jämförbart.

Du kan ju inte bara se på detta som läropengar. Har du rätt så kräver du makk. Det är så det måste vara,

Vilket odds har du spelat under 3.5 till på din kupong?

2-0 gjordes i 42a min, tid på kupong?
Jag la spelet sekunderna innan avblås, målen gjordes i 42 och 44 min,,, när ja la stod det 1-0 precis innan avblås.. Bra odds till 1,68 tyckte jag, då de verka va en tight match.. men tji fick ja..
Fick klart att dom annulerar INGA spel, så de e ju inte mkt att göra. Nästa gång får man hålla koll bättre, finns ju dom som uppdaterar rätt så omgående,
Ska säga att jag tycker bettson alltid varit justa, men,, tja, e det mitt, eller deras fel, jag vet inte.
Surt e de i vilket fall som helst.... tur det inte handla om jätte summor nu, då hade jag banne mig sökt upp ansvarig person
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat