Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-25, 16:57   #37
muttee

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1168
Standard

Avd 1: 6 Toralf Jubb tycker jag känns mycket intressant här. Tycker den är allt för lite streckad till chans att vinna det här loppet. Annars ett ganska öppet lopp där man skulle vilja ha de flesta hästar.

Avd 2: Är inne på att Takter får överta ledningen e 500m körda här med 4 Handsome Knight och sen är det hästen att slå. Chansspik för mig. Annars tycker jag 2 You Talking to me med Örjan på en Gooptränad häst är intressant.

Avd 3: Lite lätt färgad som stark Melanderfan men det här fältet krossar väl Saston. Hade Joke Face funnits kvar i loppet och Spring Erom hade kunnat spetsa så kanske jag hade garderat men nu är det spik på 9 Saston på allt

Avd 4: 2 Pike River är en bra häst men jag har oerhört svårt för storfavoriter i lärlingslopp. ALLA brukar jag köra på i lärlingsloppen. Om ni anar att det blir lite körning i detta lopp så glöm inte 12 Jullex Dante med bästa kusken och ett stall i storform

Avd 5: Här tror jag Åke S sitter på leken. Optimal balans och efter starten så står det inte på så är Åke framme o känner på Flemming. Jag tror 12 Bailey Sweet Grim är den starkare av dessa två.

Avd 6: Stor favorit ser 1 Havbergs mimi ut att bli. Helt rätt också kanske. Men jag vill gardera med 2,4,6,7,9 där jag tror att 9 Real Showman bara blåser förbi dem tillslut

Avd 7: Här har ja råd att ta alla så därför gör jag det. =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+2)
muttee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat