Avd:6
The Candyman avslutade visslande till vinst senast och hade startspår 12 på kort distans då, 8% känns taget.
Angelice Coger är ganska startsnabb och hittar förhoppningsvis ned i andra spåret tidigt, Kanske rent av ledningen.
Senast övertog hon ledniningen efter ett tag för att sedan släppa till Havbergs Mimi och på upploppet kom luckan och gick då förbi Havbergs Mimi till en andra plats, Eftersom Wiss Shadow spurtade till vinst utanför.
Havbergs Mimi gick med skor då, Utan skor hade det kanske blivit en annan visa.
Gillar ändå att Angelica Coger endast är streckad på 7%.
Avd:3
Strong Boy D.E drar det längsta strået ?
Gör det lätt för mig och tar med de tre det bör stå emellan.
Spring Erom, Saston och Strong Boy D.E
Avd:2
Svårt men funderar på en som senast slog Yamani Hornline, Stod 40 m bättre till från start och fick en spårsnål resa då.
Nu från startspår 12 och det kan lätt häxa härifrån men till 9% känns det ändå som ett roligt streck på Julius Hackstable.
Avd:4
Har fått för mig att Gambrinius Degato vinner men tror att Pike River kan vara ett spikförslag.
Stensro Macho, Oscar Nilsson kan kanske fixa fram en nästan lika spårsnål resa som han gjorde för Julius Hackstable och skrälla till 7% i detta lärlingslopp
Avd:1
Är inne på att Sanssouci kan skrälla till 7 %, I senaste starten från spår 7 på auto, så hamnade han lite på vingel.
Spurtade förbi då ledande Mr Fitch på upploppet och blev tvåa.
Nu från spår 10, Hade hoppats på att det var auto men är nu volt.
Tänkte mest på vart han hamnar men det kan nog gå bra.
Lite slarvigt skrivit och har ej full koll, Bara något jag tror/hoppas.