Två tidiga NBA matcher och jag kör på favoriterna. Två riktiga stor matcher och det kommer bli grymt kul att följa dom framför xboxet

Jag spelar båda lagen ML för det känns onödigt att spela båda lagen +1.5 i basket så därför blir oddset lite högre idag.
| 2013-01-27 19:00 | | PARLAY: 2 spel |
parlay |
|
1000 |
2.600 |
| 2013-01-27 19:00 | NBA | Boston Celtics vs Miami Heat | 2 | | | 1.600 |
| 2013-01-27 21:30 | NBA | Los Angeles Lakers vs Oklahoma City Thunder | 2 | | | 1.620 |
Miami Heat @ Boston Celtics
Här kör jag på känslan. Heat är 2-15 SU mot Celtics de senaste 17 men ikväll tror jag annorlunda. Med tanke på Celtics form med 6 raka förluster mot mittenlag och en differens på -7.20 på dessa matcher så är det något som inte stämmer för tillfället. Miami kommer in med 4 raka vinster där man har övertygat rejält med en differens på +9.60 men det är mot några av de sämre lagen. Man är ändå ett av ligans bästa lag och ska vinna den här matchen!
Oklahoma City Thunder @ LA Lakers
Ligans bästa lag för tillfället Thunder gästar Lakers om ett par timmar. Vilken match det kommer att bli! Thunder har 8-2 medans Lakers har 3-7 på de senaste tio matcherna och lagen emellan så är Thunder 6-1 SU på de senaste sju. För två veckor sedan så vann Oklahoma detta möte med 15 bollar och även det var på bortaplan. Detta är en match man ska vinna så vi får hoppas att Durant gör en monstAr match som alltid