Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-14, 09:39   #14
Thore10
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Match: Häcken - Djurgården
Spelform: 1
Odds: 2.00
Insats: 100 kr
Spelbolag: Nordicbet

Analys:Häcken har imponerat stort på försäsongen med 8 vinster på 9 matcher. Till den allsvenska premiären förväntas man komma med fullt manskap, den stora stjärnan Paulinho har dock vart skadad men förväntas spela. Min allsvenska kontakt som mött Häcken i år är mycket imponerad av göteborgslaget och säger att han tror att laget hamnar topp 3.

Djurgården har mycket nya spelare som säkert kommer behöva anpassa sig en del. Laget saknar även Dembo Touray, Jonson, Haginge, Sjölund, Andersson, Rajalakso och Johan Oremo.

Matchen spelas på konstgräset på Borås Arena. Två gånger pengarna på dessa förutsättningar är bra.

Match: Ajax - PSV Eindhoven
Spelform: Över 3 mål
Odds: 2.28
Insats: 100 kr
Spelbolag: Bet365

Analys: Två väldigt målglada lag som möts, Ajax brukar gör otroligt mycket mål på hemmaplan. PSV är dock inte så jättemålglada på bortaplan men tror inte det har så stor betydelse i denna match. PSV ligger 2a och Ajax 3a i holländska ligan, båda lagen jagar Twentes försprång. Båda lagen kan matcha det bäst möjliga laget, i Ajax saknas bara reserverna Lindgren och Atouba och i PSV har det varit några halvskadade spelare under veckan men alla förväntas komma till spel. De tre senaste matcherna i ligan lagen emellan har slutat över linan över 2.5 mål (4-3,6-2,4-1).

Spelar över 3 mål i den här matchen, vilket innebär att jag får tillbaka insatsen vid exakt 3 mål och vinner på 4 mål eller fler.

Match: Barcelona - Valencia
Spelform: Över 3.5 mål
Odds: 2.36
Insats: 100 kr
Spelbolag: Bet365

Analys: Barcelona på hemmaplan går alltid på full fart framåt, laget saknar Ibra idag men tror inte det gör så stor skillnad, särskilt när han är inne i en formsvacka. Valencia är ett mycket bra offensivt lag, Villa och kompani kommer garanterat ställa till med bekymmer i kontringarna för Barcelonas försvar. Men jag tror lagets försvar får riktiga problem idag. Tror Barcelona gör några framåt samtidigt som Valencia kontrar in något, överspelet har god chans att sitta.

Match: Racing Santander - Zaragoza
Spelform: X2
Odds: 1.65
Insats: 100 kr
Spelbolag: Nordicbet

Analys: Zaragoza ligger på 17:e plats i La Liga, men laget har hittat formen nu på slutet. På de senaste sex matcherna har man tagit 11 av lagets 25 poäng i ligan. Värvningen av Suazo i januari har varit mycket lyckad.

Santander ligger på 16:e plats i La Liga och är inne i en riktig formsvacka. Laget har inte vunnit på sex matcher i ligan, även om krysset borta mot Valencia i senaste omgången var en liten ljuspunkt.

De senaste fyra matcherna lagen emellan har slutat oavgjort. Och ett Zaragoza med uppåtgående formkurva mot ett Santander med nedåtgående formkurva så tycker jag att X2 till 1.65 är ett bra spel i denna match.

Match: Valladolid - Real Madrid
Spelform: Asian Handicap -1.5
Odds: 1.925
Insats: 100 kr
Spelbolag: Bet365

Analys: Reals uttåg ur Champions League har väl ingen fotbollsintresserad missat. Laget lär vara riktigt suget på att visa världen att de kan bättre. Och borta mot ligans formsvagaste lag Valladolid tror jag det finns bra chans till en storseger. Real har en ruskig form i ligan och fullkomligt öser in mål, Valladolid däremot har inte vunnit hittills i år och har bara gjort 1 mål som mest i alla matcher 2010. I hemmalaget så är Luis Prieto och Alvaro Rubio tveksamma till spel då de varit skadade.

Tror Kaká, Ronaldo, Higuain och Raul fixar den här matchen med ett par mål.


BOL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Thore10 den 2010-03-14 klockan 12:35.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat