Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-31, 13:47   #281
Rojiblanco
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

I veckan har det hänt en del i Atleti lägret. Söndagen blev rent ut sagt hemsk.
4 Förlusten i ligan kom mot Bilbao och det var ju nästan på känn kände man.
Men som vanligt stirrade man sig blind och trodde på cholos övernaturliga krafter kunde samla sitt manskap utan en viss tiger. Men i stället blev man avklädd, och det duktigt!

Emre och Tiago sägs lämna det rödvita lägret men det är bara det sistnämnda som jag jag sörjer. Tiago tycker jag har vaknat till på senare tid och styrt centrala försvars linjen bra.
Emre förstod jag inte varför vi skulle ha från början så där känns det bara skönt att truppen bantas på onödiga löner, våra skulder är inte direkt någon trevlig läsning.

Yuoan Gorcouff som sas vara på väg att skriva på för Atletico blev stoppad då franmannen inte ville ingå i någon kortsiktig lösning (på lån). Men nya uppgifter sägs vara så att han hann skall istället komma till sommaren.

Vidare fick vi Emiliano Insúa presenterad på presskonferens i går. Riktigt kul!
Insuia är en är ung vänsterytter och klubben sägs va ha värvat denne som en backup till Feilpe på vänsterbacken, men tror han även kommer få chansen på mittfältet.

Ikväll spelar vi semifinal i Copa Del Rey mot ett Sevilla som kommer från 2 fina skalper 4-0,3-0 mot granada samt Zaragoza.

Cholo vill väldigt gärna gå till en final och där väntar ett möjligen derby mot Real eller mot ett Barca.

Atletico kommer gå för fullt direkt här och när Atletico spelar hemma denna säsong så har man gjort mål i första halvlek i majoritet av matcher, högst procent ligger mellan minut 16-30.

Så blir ett lir i Soulman stil.
1.83 på att Atletico gör mål innan minut 44.00 är värt 2 unit.

2013-01-31 22:00Spanish CupAtl Madrid vs Sevilla ATLETICO MåL INNAN 44 MIN FT 0.02 1.830


Tror dock inte det bli någon ut-klassning här och och lutar åt 2-0 2-1 (förhoppningsvis 3-0) så kastar in ett spel på att matchen innehåller 2 eller 3 mål.

2013-01-31 22:00Spanish CupAtl Madrid vs Sevilla 2-3 MåL I MATCHEN FT 0.03 2.000
__________________
Vin är för dom som tror...
Öl är för oss som vet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rekarn (+1)
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat